Monday, April 26, 2010

CLIT da beranak.. yaayyy!!!!

huh...kepak nyawa ku nyaut tepon satu hari tok eh..lelah.. aku rasa nak, sik lamak gik, balit ku. malas ku nak stay opis tok dah.

sik sabar ku balit nak nemu anak2 pusak ku nak baru. Pagi tek, mom nemu Clit ngan anak2 nya kat belakang sofa d belakang umah..comel2 anak Clit..sama warna cam Lulu juak. 3 ekok semuanya. Means, aku ada 9 ekok da pusak d umah..mcm2 size jak dak nya d umah ya..wakakaka :D makin sakit lah adik ompuan ku meli k mkn dak nya..nait lagik la budget nya n bz agik la nya muang taik2 sidak kelak..apapun, aku bangga ngan adik ku ya, Dewi..bait alu ngan pusak..beratus da duit nya abis k ngembak dak pusak ya g VET mun daknya suspected sakit atau apa2..haisshh ('',)..

pagi tek ku nengar nya nak meli kandang baru k Clit..mati lah sendat umah ku ya kelak ngan kandang pusak..hahahaha :D aku gk tgh berfikir juak tok, pa nama pusak ku ya kelak kah? errm..aku yakin, aan pun mesti berebut nak merik pusak ya nama..salu jak gia..haiissshh...ermm...kelak aku ambik pic dak nya ok?

Pusak2 ku:

1. CLIT
2. Lulu - Team Leader
3. Mimi - Siamese Si Princess
4. Big Mac - Si kontot
5. Pilus - Si Buncit
6. Bubu - Si Taik/Kecik
7. _____________
8. _____________
9. _____________

errm..... :P

2 comments: